Tom

Just nu, nu, nu, nu. Känner jag mig tom. Det finns inga drömmar inget hopp, varken för mitt liv som jag lever det eller det jag "drömmer" om. Allt känns fullständigt meningslöst.
Jag vill ha henne. Bara henne, nu. Hon är ouppnålig, det finns inte en chans. Det finns inte en chans att jag kan få ha båda.
Jag funderar mycket över mina livs val. Vill jag ha ett Svensson liv? Vill jag ha allt det jag strävat efter i flera år nu? Är gift, hus och barn min melodi? Eller har jag tagit ett gäng felaktiga beslut? Om jag inte kan få henne, vad vill jag då?
Vad är menigen med mitt liv? Livet står stilla och jag gör inget för att ändra på det. Jag vill vidare, på ett eller annat sätt.
Maktösheten är total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0