Din hand

Jag vill hålla hennes hand och säga att hon är den vackraste jag någonsin sett.
Hålla hennes hand och be henne om trohet, få henne att avge löften hon aldrig kan hålla.
Håll hennes hand och be henne berätta allt om sig själv.
Se in i hennes ögon utan att behöva fundera på hur länge jag kan titta utan att det är för länge
(och då är det redan för länge)
Jag vill låta mitt pekfinger löpa över hennes överläpp och få känna hur den är precis så len som jag föreställt mig.
Jag vill att hon ska titta på mig, se in i mina ögon och säga att,
hon älskade mig först.


Kommentarer
Postat av: Karin

vad för tankar? att du hellre viljat ha influensan? haha

2009-11-24 @ 15:06:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sam

Haha, nej på henne...de är underbara..och otroligt enerverande!

Influensan klarar jag mig utan...sprutan kanske jag skulle klarat mig utan...vem fasen vet?

2009-11-24 @ 15:19:50
URL: http://oldlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0