Fantasier

Jag skrev ner en del av alla de där drömmarna, fantasierna, tankarna om henne. Men sådant blir ju aldrig bra. Tankarna gör sig bäst i mitt huvud. Där de får vara perfekta, oförstörda Så fort man sätter ner de på pränt besudlar man dem. Förstör dem med vardagliga oviktiga viktigheter. Sådant som är av yttersta betydelse i verkligheten men är totalt betydelselösa i fantasin. Mina drömmar ska få vara utan det. De ska får gro i mitt inre, vara evigt unga och ständigt ombytliga.

 Det kommer inget meddelande, och jag börjar fundera på nästa steg. Hur lång tid ska det gå innan jag hör av mig igen? En vecka? Två? När är det ok att höra av sig igen utan att verka märklig? När? När? När? Nu?


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Men gud vilken fin text. På något sätt.



Bra! Ha en bra tisdag! =))

2009-11-24 @ 11:50:02
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0