Läser

Det kommer inget meddelande, bara att inse, slut färdigt, min relation till denna underbara människa varade på det privata planet i 4 dygn. Nu är det slut. Det kommer inget mera. Finito. Over. 4 dygn, patetiskt. Jag skickade ett meddelande, jag fick ett svar, jag svarade. Sedan dess tystnad! Knäpp tyst inte ett livstecken.

Jag läser meddelande 2847384 gånger per dag. Och NU, nu för 5 minuter sen inser jag att där inte är en enda fråga i svaret jag fick. Men jag svarade ändå. Korkat. Ingen fråga då är man inte intresserad av att fortsätta korrespondensen? Eller? Är det inte så? Vill du få ett svar på ditt svar så ställer du frågor?

Jag ställde en fråga i mitt svar på svaret jag fick. Inte en fråga man kan svara på med dock en fråga . En mening som avslutades med ett?

Jag är ett Pucko. Ett Pucko som är kär.

Ett Pucko som måste går och jobba även om jag bara vill sitta och uppdatera min facebook sida i hopp om svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0