När...

Varför kan hon inte bara svara?

Jag gissar på att hon är upptagen med följande:

 

·          Drömma om mig och känna sig osäker på om hon vågar svara.

·          Jobba 20 timmars pass

·          Festar och är så bakis att datorskärmen utlöser allvarliga migränanfall

·          Hennes dator har kraschat

·          Hon är inte så ofta online

·          Hångla med sin flickvän

·          Inte det minsta intresse av mig eller att någonsin prata mer med mig

 
Jag ogillar, för att inte säga hatar de två sista alternativen. Nr 4 och 5 vet jag inte är sanna, jag har bevis.
Så då återstår att hon jobbar, festar, eller tänker på mig.

För all del hon kanske gör alla tre!


Kommentarer
Postat av: A

Men hjälp, den här bloggen ska jag följa....tror att jag kommer att känna igen mig och vill gärna läsa fortsättningen! Lycka till, här hålles tummar!

2009-11-24 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0